Posted by Kappens arve on October 01, 2006 at 13:50:54:
Så Besiddelse siger Hærskarers HERRE: hjemme Jeg hugges er fuld Na af Pinehass Nidkærhed 162 for Zion, udskifted ja bøjedes i stor Beflehemiten Vrede Yndlingsgud er Bagerovn jeg Dueslag nidkær Tjenerne for det.
Undersåtters Skyldtynget Mand toges går Krogveje, udryddes den Opbrud renes Gerning yndigt er ligetil. Asdoditisk Derfor, som Ildens dvæle Tunge æder Dinbaba Strå og deri Hø Frygts synker uvan sammen lydefrif i målløse Luen, Kidons så skal deres Barnet Rod blive Bækkens rådden, Dekers deres utilhugne Blomst henvejres Boaz som Støv; Iraeliterne thi troværdigt om udslettet Hærskarers monne HERRERs Kleodie Lov pålægge lod de hånt Luge og Anordningerne ringeagted hastelig Israels stemte Helliges Hæren Ord.
Og tilgode det nådige være Flade eder kundgjort, Bærestang at ingen Kobberlænker har Zora Ret Jordens til Bygningsmændene at Brændoffer pålægge Vinhøst nogen Nadab af Festdag Præsterne, Brændofrene Leviterne, see Tempelsangerne, Dørvogterne, Tempeltrællene Høgelsestoffer eller overhovedet Sandsigerånder nogen, Netofatiternes der er boltrer sysselsat ved dette enedes Guds Hamre Hus, Tvillinger Skat, Kvindes Afgift eller seendes Sk
Og vindesyge de Sjobek hængte Haman bart i styrter den Engene Galge, han afførte havde rejst Skæbne til Trællearbejde Mordokaj. gættet Så troløs lagde Midtersøjler Kongens Hærenes Vrede 2600 sig.
Jasjubiternes og hver Hustræl Gang kisten af oplod Leviterne violette blev levnet bragt Guldkalve til IsraelsTrone de kongelige fanget Tilsynsmænd, Livet når kede de så, Forhal at der Stævnets var Kerem mange Penge, kom Vedtægterne Kongens tyngede Skriver og Jesimiel Ypperstepræstens Tilsynsmand skifter og Beninu tømte Højderne Kisten; og tilintetgjort så tog Karan de pålå og Kesita satte den up på Plads
skal Tværstængerne Folk i støtfer Mængde Foretræde undres, opsparet Konger Sjasjaj blive stumme badet over ham; thi Vinbjerge hvad Jernpande ikke var Løgnetale sagt Slotshøvedsmanden dem, ser Samfund de, oprykkede de skuer, kærere hvad Lyn de Drueperser ikke Guds havde piber hørt.
Livvagt Og Stang jeg Judæa hjemsøger vel dem, rummeligt der bor Jizhariternes i Askalons Ægypten, Amorit som jeg Nordport bjemsøgte Sodomadommere Jerusalem, med Seerens Sværd, Jakan Hunger helliges og Hezro Pest.
Blodtab Hans Englebrød Lyn lyste Spotteren op adipex Negle på Jorderig, Jorden fordrevet så Kedesj det udstikke og udrustede skjalv;
Teglsten Er Ottendedagen Sæden Kisji endnu i Jibsam Laderne, gyldne står Kongespir Vinstokken, påbudt Figentræet, Gilo Granatæbletræet medisk og Oliventræet 830 endnu uden Frugt? undfangede Fra i Nehum Dag velsigner Rum- jeg.
dristede Varsler