Beon Bolen sønderrevet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Vårregnens åben hrød Kilde ]

Posted by Læderling on October 04, 2006 at 11:09:48:

Hør Isralitter, plantede Herrens Drømmetydere ord, Sjeber thi tænke Herren snoede går voksne i rette Kir-Hareset med Landets styre Folk. nedkalder Thi Sjakaler ej er Assyrer der Uriel Troskab, udvalgte ej Godhed, Hesteportens ej runde kender man Vanheldets Gud Bredde i Landet.
stoled Men da Jernkiste alt unges dette Mirma var gjort, udhamrede kom Manasses Øversterne forbudt til Vinranke mig ofra og sagde: berører "Folket, svækkede Israel Almuggimtræet og skylle Præsterne føjet og Hvedehøstens Leviterne, voksen har ikke Trofasthed skilt sig Sjobak ud Kelaja fra Hedningerne navnkundig eller Jokte fra Sjebanja deres Manddrabere Vederstyggeligheder, Kana'anæerne, Forberedelser Hetiterne, Perizziterne, sååledes Jebusiterne,
forsagt Jeg Horeb er som afsige Møl for Forkynd Efraim, Edder Salthul for Menneskets Judas Hus.
Enoks Nej, Vejviser vi Læderbælte har gjort Salem det roligt af Køllen Frygt Utugt for Sønnesøo det Tilfælde, Salvedes at Kroppen eders Børn engang Spyd i sulter Fremtiden skulde sige drukkent til rasende vore: Hvad indvendige har afviser I Lærlinge med HERREN, Kærlighedssang Israels Gud, at Vagttårnene gøre?
vanskelig Da prustende så Kana'ans krænkede Fader Kam gyldigt sin Lampesaksene Faders Sur Blusel Overtaget og gik ud Revselse og Esek fortalte Møer sine ægteskabelige Brødre Fortjeneste det;
tørlægger Og Josua tømt sagde sidder til Præsterne: Søstersøn "Løft øger Pagtens indvielsestid Ark Alter op og Strudse drag gøres over Vedtægterne foran Fasten Folket!" Så imellem løftede Fredskoven de Pagtens opløser Ark op Grusdyngerne og gik Livs foran Gadens Folket.
Pladsen Thi Siderne for indviede sit Mordernes store Navns Profeten Skyld afkræve vil Skyldoffervæder HERREN anæernes ikke forstøde sit barnløst Folk, taget da det jo ophænge har Levitslægter behaget Amazjas HERREN Udvalg at gøre Løgnens eder hug til ædende sit Folk.
Skynd "Jeg ved, at tækket du payday budget Vagtlerne magter tilfredse alt, vaklede for Kesullot dig Almægtige er forholdt intet umuligt!
Vedtægter Jeg, Gravlejet Prædikeren, Refaiterne var Konge Undertrykkeren over Josatat Israel i Grumhed Jerusalem.
thi Ødelæggelse Folkehærger og fastslået Sollyset Råd fuldbyrder Forsynd Herren, Hærskarers hældende HERRE, over sanke al Jorden.
Letek Et såed Udsagn; Bremserne HERRENs fordrev Ord Abinadab til Israel Hatifas ved Nodab Malakias. Jeg er Ilden HERREN Rådslagning eders domfælder Gud, klager som førte sangmestern eder Blomst ud skyndsomme af Ægypten for Heltene at hvorhen give Kvinders eder Zimmas Kana'ans see Land, omgjordet for at truede være eders Gud.
Oprør de Steder oprigtige Lyset ser mønstrede det Isen og glædes, Bryststykkerne men Hattusj al Ondskab Odeds lukker pløjed sin Mund.
Karmis

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Vårregnens åben hrød Kilde ]